اطلاعیه جدیدی وجود ندارد
تلگرام ادز فرصتی را در اختیار همه کانالهای واجد شرایط برای اجرای تبلیغات در سایر کانالهای تلگرامی قرار داده است. شما با پرداخت هزینه میتوانید تبلیغات خود را در هر کانالی حتی کانال رقبا، در حوزههای مختلف نمایش دهید و به مخاطبان آن کانالها دسترسی پیدا کنید.
استفاده از تلگرام ادز بسیار ساده است و تنها چالش برای ما ایرانیان پرداخت هزینه آنست که در این مقاله راهکارهای کاربردی برای آن بیان میشود.
از جمله ویژگیهای بارز تلگرام ادز که آن را به یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی و تبلیغات تبدیل میکند عبارتند از:
• ساخت و مدیریت آگهی
• تعیین میزان بودجه تبلیغاتی
• انتخاب کانال، گروه و مخاطبین تلگرامی برای دیدن تبلیغ
• ارزیابی و کنترل عملکرد کمپین
• افزایش وفاداری مخاطب
• افزایش دسترسی کمپین تبلیغاتی
• کمک به مشتری در کشف خدمات و محصولات برند
• انگیزه تعامل و غیره.
استفاده از Telegram Ads با توجه به ویژگیهای منحصربهفرد پلتفرم و تعداد کاربران رو به رشد آن، طیف وسیعی از مزایا را ارائه میدهد که برخی از آنها عبارتند از:
• دسترسی به مخاطبان زیاد: تلگرام میلیونها کاربر فعال در سراسر جهان دارد که مخاطبان قابل توجهی را برای کمپینهای تبلیغاتی شما فراهم میکند.
• دسترسی هدفمند: کانالها و گروههای تلگرام اغلب به علایق یا موضوعات خاصی توجه میکنند، که میتواند به تبلیغکنندگان کمک کند تا کمپینهای خود را به طور مؤثرتری هدفگیری کنند.
• نرخ تعامل بالا: کاربران در تلگرام معمولا بسیار فعال و تعاملی هستند و پیامهای درون گروهها یا کانالها میتوانند در مقایسه با سایر پلتفرمها بازدید یا ویوی بیشتری بگیرند.
• فرمتهای تبلیغاتی بیشتر: افراد میتوانند نه تنها پیامهای کوتاه متنی بلکه از سایر اشکال تبلیغات در تلگرام بهره ببرند. تلگرام از انواع رسانهها از جمله متن، تصویر، ویدئو، استیکر و گیف پشتیبانی میکند که میتواند اثربخشی تبلیغات خلاقانه را افزایش دهد.
• پلتفرم تعاملی: با ویژگیهایی مانند رباتها و دکمههای درون خطی، تبلیغات تلگرام میتواند بسیار تعاملی باشد و امکان کمپینهای بازاریابی جذاب را فراهم کند که میتواند شامل ویژگیهای فراخوان باشد.
• خط مشی پلتفرم بدون تبلیغات: خود تلگرام در چتهای شخصی تبلیغات درون برنامهای ندارد، به این معنی که تبلیغات کمتر مزاحم هستند و معمولا فقط در کانالها یا گروههایی یافت میشوند که کاربران امکان مواجهه با آنها را پذیرفتهاند.
•اندازهگیری دقیق: تبلیغدهندگان تمام ابزارهای لازم برای اندازهگیری اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی را دارند. بنابراین برندها سهم بازاریابی تلگرام را در نتایج کلی ارزیابی خواهند کرد.
• مقرون بهصرفه بودن: بسته به روش انتخابی تبلیغات (مانند مشارکت با صاحبان کانال یا استفاده از تبلیغات ربات)، هزینهها میتواند در مقایسه با سایر پلتفرمهای با تقاضای تبلیغات بالا، کمتر باشد.